Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 9 stycznia 2022

,,Zapomniany" Adrian Bednarek

 ,,Zapomniany" 

Miałam okazję czytać tylko jedną wcześniejszą książkę autora i postanowiłam skusić się na tę pozycję Adriana Bednarka. Fabuła toczy się na dwóch liniach czasowych. Bohaterami są chłopacy, którzy postanowili wykorzystywać seksualnie dziewczyny w zamian za obietnicę kontraktu, który nigdy nie miał dojść do skutku. Co któryś rozdział przenosimy się 10 lat później kiedy to zostaje odnaleziony jeden z tych chłopaków. Czy uda się dociec prawdy kto go tam zamknął? Miło spędziłam czas z tą lekturą, ale i tak nie jest to najlepsza pozycja z tego gatunku z którą miałam okazję się zapoznać.    

Moja ocena: 4,5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

2 komentarze: