Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 20 stycznia 2022

,,Między nami" Karolina Winiarska



Pierwszy tom serii bardzo mi się podobał, więc chętnie skusiłam się na drugą część serii. Książkę zabrałam ze sobą na wycieczkę i żałowałam, że muszę przerwać czytanie na czas zwiedzania.

Z olbrzymim zainteresowaniem śledziłam dalsze losy Łucji, która postanowiła targnąć się na własne życie. Jej może już niebawem były mąż chciał doprowadzić do tego by pozbawić ją dzieci i samemu głównie się nimi zajmować. Do tego dochodziły problemy drugiej z wnuczek Michaliny, która po przeprowadzce na wieś nie mogła dogadać się ze swoim partnerem.

Niezwykle odpowiadało mi pisanie publikacji z kilku punktów widzenia. To zdecydowanie dodatkowo urozmaicało lekturę i sprawiało, że nie mogłam doczekać się kontynuacji poszczególnych wątków. Do tego doszła jeszcze historia Michaliny z czasów dzieciństwa i zaczęło robić się jeszcze bardziej wciągająco.

Cieszę się, że na polskim rynku pojawiają się tak znakomite książki polskich pisarek, od których nie sposób się oderwać. Drugi tom był równie świetny jak pierwszy i mimo upływu czasu od lektury pierwszej części bez problemu skusiłam się na ,,Między nami".

,,Między nami" Karoliny Winiarskiej to świetna pozycja, na którą warto się skusić po zapoznaniu się z pierwszym tomem tej serii.

Moja ocena: 5.5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że druga część ci się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych ksiażek. Z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji poznać tej serii, więc nie wiem czy to coś dla mnie. Z opisy wynika, że mogłaby mi się spodobać, więc będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam twórczości autorki, ale ta książka zdecydowanie przypadła mi do gustu. Chętnie po nią sięgne w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja. Czytałam niedawno, że rzeczywiście, książka bardzo wciągająca. Nie miałam okazji jeszcze jej przeczytać, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie nadrobić pierwszy tom. Dzięki za polecenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już drugi tom, a ja nawet nie słyszałam o pierwszym. Coś za dużo ostatnio mam książkowych zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twórczość Karoliny Winiarskiej - jej debiutancką serię pochłonęłam w dwa wieczory i noce, bo tak bardzo przypadł mi do gustu jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No jeśli żal opuszczenia na chwilę przygody czytelniczej, zwłaszcza kiedy wycieczki tak mocno wpisane w pasję, to już samo to świadczy, jak mocno wciągnęła ta książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji jej czytać ,ale wydaję się intrsująca

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że Tobie książka się spodobała, uzyskała prawie wszystkie możliwe gwiazki. Ja raczej po nią nie siegnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę autorkę, ale nie czytałam pierwszego tomu. Więc pierw on, dopiero później kontynuacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z olbrzymim zainteresowaniem zapoznam się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nie przekonała mnie ta historia, ale wiem komu mogę ją polecić :-)

    OdpowiedzUsuń