Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 6 stycznia 2022

,,Kocia Szajka i napad na moście" Agata Romaniuk

 ,,Kocia Szajka i napad na moście"


Z największą przyjemnością postanowiłam skusić się na trzeci tom serii o Kociej Szajce. Tym razem nie było wiadomo czy podejmą się śledztwa, ponieważ trwało u nich bożonarodzeniowe rozleniwienie. Listonoszowi jednak skradziono torbę z listami i trzeba było znaleźć sprawcę. Tym razem skusiłamsię na poznanie tej książki w formie audiobooka i wywarła na mnie spore wrażenie. Śledztwo dodatkowo jest bardzo ciekawe i nie mogłam się od niej oderwać. Zakończenie okazało się także satysfakcjonujące i zaskakujące. 

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

6 komentarzy:

  1. Nie czytałam serii o Kociej Szajce, ale chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała seria wydaje się bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zapowiada się ta książka :) Myślę, że by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria, która z pewnością przyciagnie uwagę miłośników kotów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria wydawnicza jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycja idealna dla mojej córki która bardzo lubi koty.

    OdpowiedzUsuń