Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 3 stycznia 2022

,,Gildia Zabójców" Małgorzata Stefanik

 ,,Gildia Zabójców" 

Jestem wielką miłośniczką twórczości Sarah J. Mass, więc z przyjemnością skusiłam się na podobną historię, debiut polskiej autorki we współczesnych klimatach. Główną bohaterką jest Alyssa, zabójczyni na zlecenie. Bardzo podoba mi się ta książka. Jeżeli debiut autorki jest tak dobry to jestem bardzo ciekawa jaki poziom będą miały jej kolejne publikacje. Przeszłość miesza się tutaj z teraźniejszością i do tego dochodzą jeszcze zdrady, zaufanie niewłaściwej osobie i tajemnice postaci. Czyta się naprawdę sprawnie. Jest się czym zachwycić i co nadrabiać w najbliższym czasie w wolny wieczór. 

 Moja ocena: 5.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

5 komentarzy:

  1. Zachęcająca recenzja. Być może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysoka nota wrażeń czytelniczych, przygoda zatem brzmi zachęcająco, może moja młodzież się na nią skusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje klimaty :) Ale jak ktoś lubi to czemu nie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka nie dla mnie ale na pewno ma swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń