Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 13 grudnia 2021

,,Wolność człowieka gór" ks. Józef Tischner



Wydawnictwo Znak w ostatnim czasie wydaje sporo ciekawych publikacji napisanych przez księży. Nawet jeśli czytelnik jest niewierzący nie da się ukryć, że tego typu pozycje mogą być dla każdego.

Tym co zachwyca na pierwszy rzut oka w przypadku tej pozycji jest sztywna oprawa i duża ilość zdjęć natury, które znajdują się wewnątrz tej publikacji. Co ciekawe, treści nie ma tutaj zbyt wiele, więc z całością możemy zapoznać się naprawdę sprawnie.

Większość tekstów z tego wydania czytelnicy mieli okazję przeczytać w innych wydaniach. Na zakończenie tego zbioru dodano także słowniczek gwary góralskiej. Jest to niewątpliwie ciekawy dodatek, który zadowoli czytelników.
 
,,Wolność człowieka gór" ks. Józefa Tischnera to ciekawa pozycja nawet dla tych, którzy już wcześniej mieli okazję zapoznać się z innymi tekstami księdza Tischnera. Ten utwór idealnie sprawdzi się na różne okazje w roli prezentu. 
 
Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

11 komentarzy:

  1. Jeśli polecasz na prezent, to nie pozostaje mi nic innego jak kupić. Myślę, że moja teściowa będzie nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś się interesuje takimi tematami to byłaby to super książka dla takiej osoby. Niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla osób znających teksty księdza, to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to książka dla mnie, ale dla kogoś kto lubi książki pisane przez księży to fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nie czuję się zainteresowana. Czytam zupełnie inny gatunek książek, więc ta nie wpisuje się w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  6. O taj to super pomysł na prezent i świetną propozycja do przeczytania mam już na oku
    Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. nazwisko mi znane, ale jakoś nie sięgam po jego publikacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością to ciekawa propozycja, jako prezent dla kogoś zainteresowanego tekstami autora. Może i sama bym zerknęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to mój typ literatury, ale w domu mamy kilka jego tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłby to idealny prezent dla mojej mamy, bo ona lubi właśnie takie kontemplacyjne katolickie książki. Zapisuję sobie, może jej np. na urodziny całą serię Tischnera zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wiem komu mogę polecić tę propozycję.

    OdpowiedzUsuń