Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 12 grudnia 2021

,,Wiele do stracenia" Marek Marcinowski



Na początek zapoznałam się z dwiema dziecięcymi książkami autora, która bardzo przypadły mi do gustu. Jestem ciekawa jak stanie się z kryminałem jego autorstwa. Już teraz mogę napisać, że fabuła tego utworu była naprawdę niebanalna i warto skusić się na ten wydany w sztywnej oprawie kryminał. Poznajemy mężczyznę, który stracił właśnie pracę, żona podebrała ich wspólne oszczędności i kupiła drogie torebki. Niedługo potem kobieta ginie, a bohater musi uporać się z tym by nie popaść w długi i jakoś przeżyć. Czy jego sposób jest naprawdę atrakcyjny? Nie czytałam nic podobnego, więc miło spędziłam czas z tą lekturą. Wspaniale sprawdzi się w roli szybkiego przerywnika między innymi, bardziej wymagającymi lekturami, choć nie brakuje w niej zaskakujących zwrotów akcji. 

Moja ocena: 5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  


 

6 komentarzy:

  1. Świetna książka. Czekam na jej kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką kryminałów i raczej nie sięgam po takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego autora. Ogólnie mało czytam kryminałów, ale może warto zmienić gatunek choć raz i sięgnąć po coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to książka dla mnie, ale tak mnie zaciekawiła, że dałabym jej szansę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń