Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 grudnia 2021

,,Szpieg, szmaragd i brukselskie koronki" Agnieszka Stelmaszyk

,,Szpieg, szmaragd i brukselskie koronki" 


 Lubię zapoznawać się z twórczością Agnieszki Stelmaszyk. Gdy tylko nadarzyła się okazja postanowiłam skusić się na najnowszy tom serii o rodzinie Mazurskich. Tym razem Bunia z koleżankami zapisała się do Klubu Buń. Jedna z pań wróciła z Belgii, gdzie na aukcji kupiła różne przedmioty. W jej sklepiku osoby zaczęły jednak wypytywać o belgijskie koronki, których jeszcze nie miała na stanie. Tym razem akcja skupiła się na Klubie Buń i belgijskich przedmiotach. Mazurscy podróżowali po kujawsko-pomorskim i pomorskim, a tutaj też jest co zwiedzać. Jestem zawiedziona, że główna linia fabularna nie skończyła się w tym tomie. 

Moja ocena: 4.5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    


5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że jest kolejny tom w tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zagadka nie została zakończona w tym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna książka, myślę, że by mi się spodobała :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej serii i myślę, że w tym roku ją poznamy :-)

    OdpowiedzUsuń