Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 7 grudnia 2021

,,Superbohaterowie"



Nigdy nie miałam do czynienia z książkowym escape bookiem, więc postanowiłam spróbować swoich sił przy tej pozycji. Na początku dowiadujemy się co nieco o głównym bohaterze i zasadach gry. Chodzi o to by rozwiązując zagadki udawać się na odpowiednią stronę wydania.  Można grać w to w pojedynkę lub ze znajomymi. Może bardziej doświadczeni gracze stwierdzą inaczej, jednak w przypadku początkujących sprawa nie jest taka prosta. Trzeba się nieźle wysilić, by rozwiązać poszczególne zagadki i przejść na odpowiednią stronę gry. Będzie to idealna propozycja prezentu dla starszych dzieci, które lubią zagadki nie zniechęcają się od razu, gdy coś im nie wychodzi.  


  Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

13 komentarzy:

  1. Też nigdy nie miałam do czynienia z książkowym escape bookiem, ale raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób lubiących zagadki to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu kuzynowi pewnie by się spodobała, zagadki uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to propozycja dla dzieci, ale sama chętnie bym się z nią zapoznała. Moja córka jest jeszcze za mała do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś z ciekawości zagrałam w taką grę-książkę paragrafową skierowaną dla dzieci i... utknęłam :D Syn niestety też, choć w innym miejscu, więc nie jest to takie zupełnie dla dzieci.

      Usuń
  5. Książkowy escape room to naprawdę ciekawa propozycja dla każdego fana słowa pisanego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Escape Questy choć przyznam, że akurat ten tytuł to nie moja ulubiona tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. o! mój syn byłby zachwycony taką książką. ma bzika na punkcie superbohaterów!

    OdpowiedzUsuń
  8. lektura jeszcze przede mną, ale już nie mogę się doczekać, bardzo lubię takie gry :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie sięgam po takie czasopisma, więc tym razem Twój post zupełnie mnie nie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaintrygowana motywem escape roomów i połaczenie ich z superbohaterami jest niezwykle ciekawe. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozwiązywałam wspólnie z siostrą jeden tego typu escape room i bawiłyśmy się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skuszę się na tę pozycję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń