Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 grudnia 2021

,,Przepaść" Remigiusz Mróz

 ,,Przepaść"

W tym roku ukazuje się tyle świetnych lektur, że mimo szybkiego czytania nie mogę zdążyć z zapoznawaniem się ze wszystkim na bieżąco. Tak też było z kolejnym tomem o Forście Remigiusza Mroza. Tym razem mamy do czynienia z seryjnym mordercą, który upatrzył sobie konkretne osoby do zabijania i czasem rozczłonkowywania ich ciał. Właśnie doszło do zniknięcia młodej pilnej studentki. Czy udało się ją uratować? Pozycja jest obszerna, więc zostawiłam ją sobie na wolny dzień. Zapoznałam się z nią bardzo sprawnie i zakończenie wskazuje na pojawienie się kolejnego tomu.

Moja ocena: 5/6 
        
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

6 komentarzy:

  1. Planuję przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się nie zabrałam za dzieła Pana Remigiusza, ale są na mojej liście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki tego autora :) Chętnie przeczytam i tą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie na po świętach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Forsta akurat lubię, trafia do mnie jego specyficzne poczucie humoru. Dawno jednak nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji czytać tej serii.

    OdpowiedzUsuń