Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 24 listopada 2021

,,Okrutna siostra" Karen Dionne



W życiu Rachel przed 15 laty doszło do tragedii. Jej rodzice stracili życie i dziewczynka, a następnie już kobieta była pewna, że to ona za to odpowiadała. W wieku 26 lat opuściła szpital psychiatryczny i postanowiła udać się do domu rodzinnego. Chciała zmierzyć się z prawdą. Przeszłość przeplata się z teraźniejszością, podobała mi się obserwacja niedźwiedzi, bohaterowie też nie byli kryształowi. Czyta się sprawnie, ale raczej nie zapadnie mi w pamięci na dłużej. Przeplatanie teraźniejszości z przeszłością było dobrym pomysłem. 

Moja ocena: 4.5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

5 komentarzy:

  1. Lubię takie poplątanie czasowe. Może kiedyś skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie jestem przekonana do tego typu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie wplątywanie natury do fabuły, więc może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kiedy w ksiązkach pojawia się dużo przyrody zwłaszcza jeśli sa to nasze góry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem miło można spędzić czas z tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń