Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 24 listopada 2021

,,Magiczny Ekspres. Między światłem a cieniem" Anca Sturm

,,Magiczny Ekspres. Między światłem a cieniem"

 Po zapoznaniu się z pierwszym tomem nie mogłam doczekać się tej lektury. Teraz z niecierpliwością czekam na kolejny tom. 

Flinn cały czas znajdowała się w pociągu i miała nadzieję na odnalezienie brata. Niestety, na razie nic nie wskazywało na to by tak szybko miała go odnaleźć. W pociągu inni bohaterowie nie za bardzo chcieli opowiedzieć jej o zaginionym. Czy Flinn miała odnaleźć przyrodniego brata?

Z przyjemnością zapoznałam się z drugim tomem tej serii. Nie mogłam się od niej oderwać i świetnie spędziłam z nią czas. Jest to jedna z tych książek, w których można się zaczytać w wolny dzień. Akcja nie zwalnia od początku do końca. W tej części wyjaśnia się kilka spraw z pierwszej części, ale nadal jeszcze wiele znajdzie kulminację w ostatnim tomie. Powieść na pewno znajdzie swoich zwolenników, zachwyca okładkami, pięknym wydaniem i grubszymi stronami. Ja jestem nim zachwycona. 

,,Magiczny Ekspres. Między światłem a cieniem" to wspaniała kontynuacja i jej premiera dodatkowo zachęca do lektury tej publikacji i nadrobienia pierwszego tomu. 

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  

  

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca książka ale chyba nie dla mnie :) Zdecydowanie sięgam po inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również raczej się nie skuszę. Masz literówkę. O tutaj : Po zapoznaniu się z pierwszym tomem nie mogłem doczekać się tej lektury.

      Usuń
  3. bardzo kusi mnie ta seria, ale poczekam aż wyjdzie całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta seria, jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń