Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 29 października 2021

,,Zimowanie" Katherine May



Zima zbliża się wielkimi krokami, jesień też jest też taką porą, kiedy warto się wyciszyć, odpocząć. ,,Zimowanie" Katherine May sprawdzi się w tym okresie idealnie.

Autorka opisuje swoje życie, pęd za pracą, poczucie, że jest gorsza od innych, bo nieważne, jak by się nie starała i tak np. spała zamiast odpisywać na emaile jak robił to jej kolega. W drogą ciążę nie zaszła zaraz po pierwszej, bo potrzeba snu była u niej bardzo silna. Miała chęć wyjechać zobaczyć zorzę polarną, czy udało jej się to zrealizować? 

Nie da się ukryć, że jest to bardzo niespieszna, spokojna lektura, która na przykładzie życia autorki pokazuje, że nie zawsze może być dobrze, po każdej zimie jednak znów przychodzą słoneczne dni. Każdy z nas ma w życiu moment zawieszenia, gorszy okres, jednak nie warto porównywać się z innymi osobami.

Czyta się niezwykle sprawnie, autorka pokazuje na przykładzie własnym, przyrody, czy odwołań do literatury m.in. do Muminków, że zima nie trwa wiecznie. Podobało mi się przywołanie fińskiego przygotowywania się do nadejścia zimy.

,,Zimowanie" Katherine May to jedna z tych lektur, która idealnie sprawdzi się na różnych etapach naszego życia, pokazująca, że każdy z nas ma prawo do gorszego okresu, a porównywanie się z innymi wcale nie jest w tym czasie pomocne. 

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

9 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresowała mnie ta pozycja i z chęcią bym ją przeczytała. Zapisuję tytuł i liczę, że uda mi się go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak myślałam, że to taka niespieszna lektura. Już czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami warto się trochę zatrzymać i poczytać na spokojnie :-)

      Usuń
  3. Taka książka w klimacie slow na najbliższe tygodnie brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to napisałaś - po każdej zimnie znów przychodzą słoneczne dni, przypomina mi to 9chyba zasadę czy jakiś tytuł) po burzy zawsze wychodzi słońce

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam tytuł kojarzy mi się z czytankami w podstawówce :D Nie wiem czemu ale nawet okładka przypomina te czasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tę książkę w EMPIK-u, ale nie wzbudziła mojego zainteresowania. Przejrzę ją jeszcze raz po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa propozycja, dałabym jej szansę, więc jak będę miała okazję to na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie niespieszne lektury też są bardzo potrzebne w zabiegane dni.

    OdpowiedzUsuń