Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 16 października 2021

,,Rosshalde" Hermann Hesse

,,Rosshalde"


,,Rosshalde", którą napisał Hermann Hesse to moje pierwsze, bardzo udane spotkanie z twórczością tego autora.

Głównym bohaterem jest malarz, którzy choć mieszkał z żoną to byli daleko od siebie. Młodszy syn był oczkiem w głowie ojca, starszy mieszkał poza domem i nienawidził swojego opiekuna. Tymczasem w domu miał pojawić się dawno niewidziany przyjaciel malarza i spędzić z nimi trochę czasu. Czy gość szybko rozeznał się w sytuacji?

Książka porusza sporo tematów, jednak przede wszystkim zmusza do refleksji nad tym, jak to można żyć razem, jednak osobno. Dodatkowo Hermann Hesse w swoim utworze zastanawia się nad tym czy dziecko może zostać kartą przetargową.

Nie mogę nie wspomnieć o bardzo minimalistycznym wydaniu w sztywnej oprawie, która sprawia, że całość prezentuje się bardzo ładnie. Gdy do tego dodamy czerwoną wstążeczkę do zaznaczania stron można popaść w zachwyt.

,,Rosshalde" to pozycja głęboka treścią, nie za obszerna, zmuszająca do przemyśleń,z którą można zapoznać się w jeden dzień.

Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


10 komentarzy:

  1. Z zainteresowaniem sięgnę po ten tytuł, na razie wciągam na listę czytelniczą, bo inne czekają dłuższy czas na spotkanie, ale będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym zobaczyć tę Twoją listę, pewnie już nie ma ani początku ani końca ;-)

      Usuń
  2. myślę, że to dobra książka do czytania w podróży ze względu na jej kompaktowość

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką tego gatunku, więc ta książka z pewnością nie znajdzie się na półkach mojej biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nadal wiele osób zyje razem a jednak osobno. Niestety tym razem nie jest to książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie intensywne tytuły, więc pewnie się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro można zapoznać się z nią w jeden dzień to jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki, które czyta się bardzo szybko się dla mnie zawsze w cenie. A więc i ta będzie u mnie na biurku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem komu polecić tę lekturę w przyszłości i chętnie też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się że nie jest to propozycja dla mnie. Zdecydowanie jestem zwolenniczką lekkiej literatury

    OdpowiedzUsuń