Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 26 października 2021

,,Psia chata" Ewa Letachowicz

  ,,Psia chata" 


,,Psia chata" Ewy Letachowicz to ciekawa pozycja dla miłośników psiaków i zwierząt, z kolorowymi ilustracjami. 

Całość została napisana z psiej perspektywy, możemy poznać kilka historii z tymi bohaterami w roli głównej. Bardzo podobały mi się też wstawki o niedźwiedzich opowieściach, które także dodawały całości uroku. 

Książeczka nie jest za obszerna, małe wydanie zapewnia, że można wziąć ją w podróż i rozkoszować się szybką lekturą. Idealnie sprawdzi się jako lektura dla dzieci, młodzieży i dorosłych, lubiących czytać o psach.

,,Psia chata" Ewy Letachowicz to pozycja, z którą miło spędziłam czas i serdecznie polecam Wam jej lekturę.

Moja ocena: 5/6     
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

12 komentarzy:

  1. Bardzo wartościowa książeczka. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Psiaki jako bohaterowie książki dla dzieci to dobry wybór, maluchu lubią historię o zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham pieski, Bardzo wartościowa książeczka. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham psy, więc myślę, że książka by mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chęć na tę książkę, ale aż do tej pory nie wiedziałam, czy się na nią zdecydować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tytuł dla małych i dużych. Chętnie przeczytam, bo kocham zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa lektura dla miłośników czworonogów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jestem psiarą,także ta książka na pewno by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka uroczą książeczka a jak wygląda w środku ma iluyracjd czy po prostu sam tekst

    OdpowiedzUsuń
  10. Psiarą nie jestem raczej kociarą, ale kolorowe ilustarcje mnie tutaj przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie spojrzę na świat z innej perspektywy. To może być ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałą książka piękne ilustracje. Bardzo polecam.Swietna fla dzieci dużych i małych..

    OdpowiedzUsuń