Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 30 października 2021

,,Moja kuzynka Rachela" Daphne du Maurier

 ,,Moja kuzynka Rachela" 


,,Moja kuzynka Rachela" Daphne du Maurier niedawno ukazała się w nowej szacie graficznej w serii butikowej Wydawnictwa Albatros.

Filip nie sądził, ze jego krewny podczas wyjazdu zakocha się w Racheli. Początkowo listy przychodziły dość często, jednak mężczyzna nic nie wspominał o powrocie. Po dłuższym czasie przyszła wiadomość o ślubie. Następnie sprawy potoczyły się zbyt szybko. Okazało się, że nowy mąż zmarł, a Filip postanowił dowiedzieć się czy Rachela miała z tym coś wspólnego.

Bardzo miło spędziłam czas z tą pozycją. Tak naprawdę do końca nie wiemy czy Rachela miała coś wspólnego ze śmiercią swojego męża. To pozostaje dla nas tajemnicą i tym chętniej czytelnik zapoznaje się z kolejnymi stronami by w pełni dowiedzieć się tego co stanie się z tą bohaterką.

Całość została wydana w pięknej sztywnej oprawie z obwolutą z czerwoną wstążeczką do zaznaczania stron. Cała seria butikowa prezentuje się nadzwyczaj elegancko. Historia w nowym wydaniu na pewno znajdzie dodatkowych czytelników, co cieszy, bo jest tego warta.

,,Moja kuzynka Rachela" Daphne du Maurier wciąga od samego początku i nie wypuszcza z fabularnych sideł aż do ostatniego zdania. Nie żałuję, że postanowiłam skusić się na tę lekturę. 

Moja ocena: 5.5/6        
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

9 komentarzy:

  1. Czytałam już o tej książce i jestem nią bardzo mocno zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tą propozycją. Mnie jakoś nie przekonuje ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzieś już coś o tej książce słyszałam ale sama póki co nie czytałam.Ostatnio mam sporo zaległości

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemnicze książki są rewelacyjne. Nawet jak to chodzi o morderstwo. A więc sięgne po nią z czystą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie skusiłaś ta recenzją dodatkowo nowa szata graficzna jest przepiękna, także na pewno się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością skuszę się na tę lekturę, jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka jest przepiękna. Nie miałam jeszcze przyjemności czytać tej książki, ale jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham powieści Daphne du Maurier. Są ponadczasowe, fenomenalne i tak oryginalne, że trudno je podrobić. Ta lektura jeszcze przede mną, ale kocham je całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Być może ta książka jest dla mnie. Nie znam autora, jednak poznam bliżej. Zapisuję sobie tytuł! Okładka jest boska!

    OdpowiedzUsuń