Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 1 października 2021

,,Kot kontra Pies. Czyli dlaczego zwierzęta są lepsze od ludzi" Kot Nieteraz , Pies Nierusz

 ,,Kot kontra Pies. Czyli dlaczego zwierzęta są lepsze od ludzi" 


Od zawsze istnieje odwieczne pytanie - kot czy pies? A może wcale nie trzeba dokonywać wyboru?

Książka ma ponad 300 stron i została wydana w poręcznym formacie. Rozdziały i przemyślenia pisane są z punktu widzenia psa i kota, kot ma czerwoną czcionkę, a pies zieloną, dzięki czemu łatwo jest rozróżnić kogo myśli możemy w danej chwili czytać.

Książki o zwierzętach zawsze znajdą zwolenników, a dodatkowo napisane w pierwszej osobie będą nie lada gratką dla miłośników takich narratorów. Całość napisana jest w humorystycznym stylu o przekomarzaniach psa z kotem, o tym, jak to kot chciał pozbyć się psa, a później zostać jego przyjacielem.

W tym wszystkim nie brakuje ludzi, czyli pary, która opiekuje się zwierzętami. Do tego dochodzą jeszcze ilustracje w formie komiksu, które przeplatają poszczególne rozdziały i dodatkowo urozmaicają lekturę.

,,Kot kontra Pies. Czyli dlaczego zwierzęta są lepsze od ludzi" to idealna pozycja na prezent dla miłośników zwierząt i do czytania w domowym zaciszu z psem lub kotem na kolanach. Spodoba się także tym, którzy nie mają w domu swojego pupila.

 Moja ocena: 5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

13 komentarzy:

  1. Ciekawa pozycja, chętnie bym się przekonała - czy zwierzęta są lepsze od ludzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem miłośnikczką zwierząt więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatycy zwierzaków pewnie z chęcią przeczytają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wciągające książki o zwierzętach, więc będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam o tej książce, ale jakoś tak nie znalazłabym na nią czasu, mam trochę ciekawsze historie do czytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No przecież, że nie trzeba wybierać. Można kochać i psy i koty. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna propozycja w 100% dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam zdecydowanie kocham koty, jestem straszną kociarą :) Ale jak ktoś ma psiaka też chętnie przytulę i pogłaskam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przeczytałabym ten tytuł, wygląda na ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie historie z perspektywy zwierząt są całkiem fajne, będę miała ten tytuł na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  11. Do moich domowych pupili należą zarówno koty, jak i psy, zatem tytuł wydaje się mnie czymś sympatycznym przyciągnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A to wydanie to mnie zaciekawiło....

    OdpowiedzUsuń