Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 12 października 2021

,,Apteka Pod Złotym Moździerzem" Lucyna Olejniczak



Agnieszka wiedziała, że jej życie jest bardzo zagrożone. Postanowiła uciekać ze wsi w której niedawno pochowała męża, a niedaleko panicz, u którego pracowała dokonał na niej gwałtu. Nie wiedziała kogo dziecko nosi pod piersią, zdawała sobie sprawę z tego, że jej dziecko musi przeżyć. Schroniła się w klasztorze, urodziła się Magda i mijały lata. Oba tomy skupiają się przede wszystkim na życiu Magdy, która na końcu drugiego tomu ma już ok. 45 lat.

O serii ,,Kobiety z ulicy Grodzkiej" słyszałam tak wiele dobrego, że postanowiłam skusić się na jej prequel. Obie części można czytać bez znajomości dalszych wydarzeń. Seria jest obszerna, jednak bez przeszkód zapoznałam się z dwoma tomami w dwa dni. Bardzo się wciągnęłam w te lektury, strony zmieniały mi się błyskawicznie. Nie mogłam oderwać się od tej lektury.

,,Apteka Pod Złotym Moździerzem" Lucyny Olejniczak to pozycje, których akcja dzieje się w Krakowie, a ich główną bohaterką jest niezwykle silna kobieta, która musi mierzyć się z przeciwnościami losu. Na pewno skuszę się na kolejne sześć tomów o poszczególnych bohaterkach.

  Moja ocena: 5.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  
   
  

10 komentarzy:

  1. Kojarzę serię ,,Kobiety z ulicy Grodzkiej" i zamierzam w wolnej chwili po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o książkach tej autorki, ale jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z jej twórczością

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś coś tam mignely minjuz te książki, ale nie zagłębiałam się w ich lekturę. Jednak czuję że mogłyby mnie zainteresować. Będę miała je na liście do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny temat. Ja czytam książki o lżejszej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężkie te lektury. Tytuły zapamiętam, bo może kiedyś najdzie mnie ochota na ten gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już nie mogę się doczekać aż zasiądę do lektury, brzmi naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dla duszy o słodko-gorzkich barwach, ale w pakunkiem nadziei i walki. :)

      Usuń
  7. Nie slyszalam o twj serii, pewnie dlatefo,ze to nie moj klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam trzy, albo cztery tomy, już nie pamiętam, ale miło wspominam spotkanie z nimi, chętnie zabiorę się za kontynuację. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię takie książki, rodzinne sagi czytam najchętniej

    OdpowiedzUsuń