Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 19 października 2021

100 słów na co dzień. Bing/Zabawa w chowanego. Przygody Misia Paddingtona. Książka z otwieranymi okienkami



Książki z okienkami cieszą się naprawdę sporym zainteresowaniem małych odbiorców. Nie ma się czemu dziwić, gdyż zawsze towarzyszy im doza niepewności odnośnie tego co znajduje się się pod tekturką. W pozycji ,,100 słów na co dzień. Bing" przenosimy się w kilka miejsc - do domu, kuchni, ogrodu, na dwór, do przedszkola, łazienki i sypialni. W każdym z tych miejsc znajdziemy ilustracje przedmiotów z podpisami i otwierane okienka. Uroczy główny bohater dodatkowo zachęca do poznawania nowych przedmiotów.





Paddington stał się jednym z moich ulubionych bohaterów. Zawsze wypatruję nowych pozycji z jego udziałem, a te z okienkami cieszą się niesamowitym zainteresowaniem odbiorców. Tym razem niedźwiadek postanowił pobawić się z dziećmi w chowanego. Czy udało mu się wszystkich odnaleźć? Książka została wydana w poręcznym, raczej kwadratowym formacie w całości na kartonowych stronach z zaokrąglonymi rogami. Nie ma za wiele tekstu, a największą przyjemność sprawi dziecku obserwacja przyjaznych dla oka ilustracji i odkrywanie okienek związanych z zabawą w chowanego. 
 

  Moja ocena: 5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

 

11 komentarzy:

  1. Binga w ogóle nie znam, więc trudno mi orzec, czy by mi się podobał, natomiast Paddington jak najbardziej - książeczka z tym bohaterem jest już na mojej liście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony miś, sympatię do niego zaszczepiłam tez moim dzieciom. :)

      Usuń
  2. Ciekawa i pożyteczna książeczka dla maluszków. Na pewno zainteresuje rodziców małych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała seria jest rewelacyjna i sprawdza się jako prezent dla najmłodszych :-)

      Usuń
  3. Dobre polecenie dla rodziców szkrabów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczny pomysł na ksiązkowy prezent dla dzieciaków, maluchy z pewnością będą zachwycone. :)

      Usuń
  4. Jako dziecko uwielbiałam takie książeczki z okienkami, ileż frajdy mi sprawiały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja wnuczka jest zakochana w Bingu! A ja dzięki niej go poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam misia Paddingtona jak byłam mała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie książki z otwartymi okienkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. moje dzieciaki oszalały na punkcie tych książek, przeglądamy je codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń