Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 września 2021

,,Wojna cukierkowa. Tom 1" Brandon Mull

,,Wojna cukierkowa. Tom 1"


Brandon Mull tworzy naprawdę ciekawe historie. Zapoznałam się ze wszystkimi wydanymi w Polsce i cały czas czekam na więcej. Tym razem wróciłam do wznowienia pierwszego tomu ,,Wojny cukierkowej".

Przeprowadzka do nowego miejsca zawsze niesie ze sobą wiele emocji. Nowe miejsca, nieznani koledzy, inne miejsce nauki. na szczęście główny bohater dość szybko trafił na zgraną grupę dzieciaków, z którymi spędzał czas. Razem skorzystali z oferty sklepiku z magicznymi słodyczami. Czy jego sprzedawczyni faktycznie miała wobec nich czyste intencje?

Z pierwszym wydaniem tomu zapoznałam się już kilka lat temu i od tamtej pory moje wrażenia są takie same. Jest to ciekawy pomysł na początek serii dla miłośników serii młodzieżowych i fantastyki. Już od samego początku sporo się dzieje, a gdy dochodzą do tego magiczne elementy robi się jeszcze ciekawiej.

Pozycja pokazuje, że ważną rolę odgrywa współpraca, że czasami zainteresowanie dorosłych nie jest takie złe, jak mogłoby się wydawać. Magiczne cukierki sprawiły, że dorośli przestali interesować się swoimi dziećmi, mieli zamglone umysły. Czy wyniknęło z tego coś dobrego? Na zakończenie dodano także pytania do dyskusji.

,,Wojna cukierkowa. Tom 1" Brandona Mulla to obszerny pierwszy tom serii, który czyta się sprawnie i ze sporym zainteresowaniem. Warto zaopatrzyć się w to wznowienie.

 Moja ocena: 5/6  

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Wilga

10 komentarzy:

  1. Fajny tytuł książki, ale nie wiem czy to dla mnie lektura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba tytuł ten ksiązki, jest taki słodki i zachęcający do czytania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że powstają takie ładne wznowienia ciekawych książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyka i powieść młodzieżowa to pozycje po które zawsze chętnie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam pomysł brzmi ciekawie na tyle, aby chcieć się zagłębić w fabułe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zapowiada się ciekawa seria. Kolejna do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twórczość Brandona Mulla, więc chętnie skuszę się na tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się w tym klimacie nie odnajduje, ale to pewnie dlatego, że mój wiek kiedy go powinnam czytać już minął ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. autora poznałam nie dawno, ale od razu polubiłam jego styl pisania, także i po tę pozycję na pewno sięgnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem komu mogę polecić tę serię, więc z przyjemnością to zrobię.

    OdpowiedzUsuń