Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 września 2021

,,Ty albo żadna" Magdalena Kordel



Magdalena Kordel tworzy naprawdę ciekawe pozycje obyczajowe o kobietach i dla kobiet. Za kilka dni premierę będzie miał drugi tom serii.

Autorka rozpoczęła tę część dość mocnym akcentem z przeszłości. Czytelnik miał szansę dowiedzieć się więcej o czasach, gdy Aniela była jeszcze małą dziewczynką. Następnie w wyniku wydarzeń historycznych nie wiadomo co się wydarzyło i ponownie znaleźliśmy się w teraźniejszości. Wnuczka Anieli miała nie lada problem. Czy w końcu postanowiła o nim opowiedzieć najbliższym?

Łączenie przeszłości z teraźniejszością zazwyczaj się sprawdza i tak było też w tym przypadku. Nieco zabrakło mi większej objętości stron z czasów młodości Anieli, jednak to wszystko jest jeszcze do nadrobienia. Zakończenie sugeruje, że na pewno doczekamy się co najmniej trzeciego tomu. Wtedy na pewno wiele kolejnych niejasności ulegnie wyjaśnieniu, tak jak już bardzo częściowo stało się to w tym tomie.

Magdalena Kordel nie oszczędza fabularnie swoich bohaterów. Tajemnice z przeszłości cały czas rzutują na ich obecne kontakty. Autorka pokazuje, że zadawnione spory mogą mieć znaczenie w najmniej oczekiwanym momencie. Nie da się ukryć przed przeszłością. Należy stawić jej czoła.  Czy bohaterom uda się to zrobić? 

,,Ta albo żadna" Magdaleny Kordel to drugi tom serii i warto się z nim zapoznałać po przeczytaniu pierwszej części. Jestem ciekawa dalszych losów głównych bohaterów. Mające zachęcać do dalszej lektury zakończenie sprawi, że wiele osób nie będzie mogło się go doczekać.

 Moja ocena: 4.5/6      

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

13 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję po nią sięgać, ale cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie dzięki taki recenzjom mam ochotę sięgnąć i się przekonać, czy jest tak dobrze jak piszą ;-)

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się okładka i widzę, że po środek warto sięgnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam 1 część, czekam właśnie na te wątki historyczne, mam nadzieję że będę miała okazję szybko przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemne czytanie się zapowiada dla miłośników tego gatunku, takie serie cieszą się wielkim zainteresowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to bardzo dobra pisarka, ale niewiele tytułów spod jej pióra miałam przyjemność czytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej autorki. Bardzo chętnie przeczytam coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię twórczość tej autorki, ale nie czytałam jeszcze pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię twórczość Magdaleny Kordel i za niedługo zabieram się za czytanie tomu 2! Bardzo fajnie, że o tym piszesz: ta pisarka jest warta uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno czytałam książkę pani Kordel i przyznać muszę, że mam ochotę na jej pióro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie planuję sięgać po tę serię. Obyczajowki po prostu mnie nie kręcą, a na taką wszystko tu wskazuje

    OdpowiedzUsuń