Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 29 września 2021

,,Sielanki" George Saunders



W tym roku sięgam po naprawdę nieoczywiste książki i ,,Sielanki", które napisał George Saunders są jedną z nich.

Tym co przykuwa uwagę czytelnika już na pewno jest bardzo barwna, kolorowa okładka. Ona jest jednak tylko zapowiedzią tego, co czeka nas w środku, a fabuła na pewno nie zalicza się do sztampowych. Bohaterów nie ma może bardzo dużo, jednak społeczeństwo zostało ukazane w krzywym zwierciadle, w zwierciadle ironii, satyry. George Saunders doskonale uwypuklił niektóre cechy ówczesnych ludzi.

Czyż nie jest tak, że całe życie zajmujemy się tylko pracą i nic z tego nie mamy? Czy pensje nie są za niskie do godnego życia? Gdy wybieramy się do pracy/w podróż czy nie przywozimy jakichś darmowych przedmiotów do domu? Czy nie przytłacza otaczająca nas rzeczywistość? Jakie mamy kontakty z najbliższą rodziną?

George Saunders w swojej pozycji, podzielonej na kilka rozdziałów, przedstawił powyższe i wiele innych zagadnień w taki sposób, że nie można oderwać się od tej lektury. Czyta się bardzo sprawnie, przy okazji wnikliwie analizując kolejne słowa autora.

,,Sielanki" to pozycja nieoczywista, niesztampowa, ironiczna, satyryczna o społeczeństwie naszych czasów, a więc o każdym z nas.

 Moja ocena: 5.5/6     

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

18 komentarzy:

  1. Mimo pozytywnej opinii, jednak spasuję, gdyż książka nie wzbudziła mojego zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę i muszę przyznać, że zachwyciła mnie jej okładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mój syn lubi czytać takie nieoczywiste ksiażki, polecę mu ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskakujące jest to, że to właśnie młodzież sięga najczęściej po takie nie oczywistości ;-)

      Usuń
  4. oj tak, z tymi pensjami to jest przerażające... a jeszcze jest wielu pracodawców co nie chcą płacić ludziom... a drożyzna w sklepach szaleje ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedż na wszystkie zadane w poście pytania brzmi dla mnie "TAK". Jestem bardzo ciekawa spostrzeżeń autora w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie ironiczne ksiazki, na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że może przypaść mi do gustu, chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację okładka przyciąga wzrok. Co ze środkiem to już muszę się sama przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogę zaprzeczyć, że okładka ma w sobie to coś.

      Usuń
    2. też od razu mnie zaciekawiła, także musi w niej być coś wyjątkowego :-)

      Usuń
  9. Polecę swojej znajomej ona takie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ciekawa lektura, pełna niaunsów, ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa propozycja, lubię patrzeć na nas, jako ludzi z innej perspektywy, także chętnie sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka przyciąga moje srocze oko, ale tematycznie chyba to nie jest książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa propozycja. Lubię takie zaskakujące i nieoczywiste lektury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tej nieoczywistej książki. Może mogłabym z niej coś wziąć dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie od nas samych zależy, czy praca pochłonie nam życie, czy znajdziemy czas na przyjemności, a może uda się połączyć pracę z pasją. :)

    OdpowiedzUsuń