Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 1 sierpnia 2021

Stosik - lipiec 2021 r.

Lipcowe nowości w domowej biblioteczce.





 



Dla siostry od Prószyński i S-ka.


 



 


Dla siostry od Tania Książka.


Dla siostry od Media Rodzina.


Od Egmont.

 

 





 

Od Novae Res dla siostry.

 





 











Wygrana w konkursie u Retromoderna.


Dla siostry od Harper Collins.



Dla siostry od Insignis.


Wygrana w konkursie u Margaretkaw.


Wygrana od Dwukropek.


Książka od Chilli Books.

 
 

14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem Waszej opinii o książkach M.A. Benett. Czytałam już jedną opinię i mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze mi się je czytało, to świetny cykl.

      Usuń
  2. Wooo ile Pottera! Od razu rzuciło mi się w oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe wydania, zatem okazja do podłapania pomysłu na ksiązkowe prezenty dla młodzieży. :)

      Usuń
  3. U Ciebie jak zwykle na bogato. Super nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż książek przybyło w lipcu! :D Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Komnata tajemnic we wszystkich kolorach? Wow 🤩 my mamy zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero po zapoznaniu się z miesięcznymi książkowymi postami widzę, jak szybko ucieka czas, jednocześnie jak szybko przybywają nowe książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo świetnych książek, jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow imponująca ilość książek, brawo

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny stosik, jest parę propozycji dla mnie :-) zwłaszcza tych dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie miałam spotkanie z "Brudem", nie końca książka mnie przekonała, ale o tym, jak już spiszę wrażenia czytelnicze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany sporo tego. Musisz mieć mega biblioteczkę, aby pomieścić te wszystkie stosy.

    OdpowiedzUsuń