Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 9 sierpnia 2021

,,Dobra siostra" Sally Hepworth

 ,,Dobra siostra" 


To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Sally Hepworth, więc nie do końca wiedziałam, czego mam się spodziewać.

Rose i Fern były bliźniaczkami-nierozłączkami. Już od dzieciństwa każda z nich miała swoją bransoletkę z atrybutem nawiązującym do jej imienia. Gdy matka miała wpaść w szał dotykały się nimi i wiedziały, że należy zachować szczególną ostrożność. Tak przynajmniej dowiadujemy się z dziennika prowadzonego przez jedną z sióstr. Obecnie wiele się zmieniło, jedna z nich pragnie dziecka, a druga może jej je dać.

Powieść zakwalifikowano jako kryminał, sensacja, thriller i tak nie do końca czułam wynikające z tego faktu napięcie płynące z kolejnych stron tej lektury. Owszem, pomysł na pewno jest interesujący, zakończenie nie do końca odpowiada na wszystkie fabularne luki i daje ostateczną odpowiedź, jednak nie do końca odczuwałam wielkie napięcie płynące z tej pozycji.

Nie da się ukryć, że lubię czytać o bliźniaczkach, jednak ta książka była dla mnie momentami za bardzo przewidywalna, za mało przemyślana, choć akurat autorka starała się stworzyć bohaterkę w taki sposób by była niezwykle wyrachowana. Za wcześnie domyśliłam się wszystkiego, ale druga sprawa jest taka, że czytam dużo książek z tego gatunku.

,,Dobra siostra" Sally Hepworth to jedna z tych książek, które pozornie nie podbiły mojego serca, jednak coś ciągnęło mnie ku jej zakończeniu. Osoby, które zaczynają przygodę z tym gatunkiem mogą poczuć się bardziej usatysfakcjonowane.

Moja ocena: 4/6    
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

13 komentarzy:

  1. Też lubię czytać o bliźniaczkach, więc miło spędziłam czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że bardzo ciekawa książka :) Spróbuje ją wypożyczyć i przeczytać w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe skąd się biora pomysły na takie książki...myślę, ze mnie by nie wciągnęła, ale na pewno jest wiele fanek podobnej litratury. Super recenzja! Pati

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zapoznam się z książką, wydaję się być ciekawa. Mam nadzieję, że taka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, za podzielenie tej książki. Ostatnio nie za bardzo wyrabiam czasowo, ale na jesienne popołudnia będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa zakończenia tej historii i zapisków z pamiętnika jednej z sióstr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem. Jakoś nie czuję się przekonana do lektury tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem książka mnie nie zachwyci, a mimo wszystko zostaje w pamięci. Mam nadzieję, że to normalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli autorka nie do końca zbadała temat? tematyka nie do końca moja, ale myślałam, że będzie ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio trudno mi dorwać książkę, która nie miałaby wyeksponowanych elementów przewidywalności, widocznie za długo już siedzę w tym gatunku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałem sie nad tym tytułem, ale widać nie warto na tego średniaka tracić czasu

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam książek tej autorki, ale z tego co piszesz nie ma co tracić czasu na średnią pozycję

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to przerażający motyw, gdy jedna bliźniaczka drugiej daje dziecko. Ale literatura jest od tego, by budziła emocje.

    OdpowiedzUsuń