Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 7 lipca 2021

,,Zdradzona" Kiera Cass

 ,,Zdradzona"


Kiera Cass wydała w Polsce świetny cykl ,,Rywalki". ,,Zdradzona" jest drugim tomem jej nowej trylogii, z którym zapoznałam się z przyjemnością.

Po wydarzeniach, które miały miejsce w pierwszym tomie Hollis musiała całkowicie przeorganizować swoje życie. Obecnie udała się do rodziny, by przebywać w jej towarzystwie. Czy jednak tak miało być już do końca? Czy Hollis miała mieć jeszcze szansę na szczęście?

Podczas pisania tego wpisu uświadomiłam sobie, że od wydania pierwszego tomu minął ponad rok. Zupełnie nie zauważyłam tego upływu czasu i ponownie z zainteresowaniem zagłębiłam się w dalsze losy Hollis i tego, co zostało z jej życia po wydarzeniach poprzedzających udanie się do rodziny.

Nie chcę zdradzać zbyt wiele z fabuły. Osoby, które czytały pierwszy tom na pewno ponownie z ciekawością zagłębią się w tę lekturę, a tym, którzy jeszcze nie znają ,,Narzeczonej" serdecznie polecam tę publikację. ,,Zdradzona" Kiery Cass to idealna pozycja na wolne popołudnie, którą czyta się naprawdę sprawnie.

Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

14 komentarzy:

  1. Niewiele dowiedzialam sie o tej ksiazce czy tematyce, ale jesli jeat tak dobra to swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno napisać coś więcej by nie zdradzić za wiele. Pierwszy tom serii był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio za tomy się nie zabieram bo aktywnie spędzam czas korzystając z uroków lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tą serię, ale nie miałam jeszcze okazji jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tej serii ale nie miałam okazji jeszcze czytać :) Może kiedyś znajdę dla niej chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś czytałam takie powieści teraz już po nie nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytalam jeszcze tej trylogii. Wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam "Rywalek", ale swojego czasu ta seria krążyła po blogosferze. I to dość długo. Ciekawe, czy z nowym cyklem będzie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczość tej autorki cieszy się sporym zainteresowaniem. Myślę, że mogłabym się odnaleźć w tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej serii ostatnio wiele złego, i sama już nie wiem czy chce ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi całkiem interesująco i może zimową porą skusiłabym się na czytanie. Teraz cieszę się słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że to nowa seria autorki, fajnie się dowiedzieć! Na pewno postaram się zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam pierwszego tomu, więc najpierw musiałabym nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo nie podobało mi się zakończenie pierwszej części. Drugiej nie czytałam, ale liczę, że Autorka to naprawiła.

    OdpowiedzUsuń