Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 12 lipca 2021

,,Rezydencja" Laura McHugh



Lubię sięgać po książki z dreszczykiem emocji i ta na pewno jest jedną z nich. Przed 17-oma laty zaginęły dwie prawie dwuletnie bliźniaczki. Ich 8-letnia siostra spuściła je z oczu tylko na moment. Nikt przez tyle lat nie wiedział, co się z nimi działo, czy żyły. Teraz mężczyzna zajmujący się takimi zaginięciami postanowił bliżej przyjrzeć się tej sprawie. Czy udało mu się do czegoś dojść? Powieść wciąga od samego początku, akcja jest stosunkowo niespieszna, nie ma bardzo dużej atmosfery grozy i zakończenie na pewno jest zaskakujące. Można było bardziej wywindować napięcie, ale to co otrzymałam też w jakimś stopniu mnie zadowala.

Moja ocena: 5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

12 komentarzy:

  1. Brzmi interesująco. Ciekawa jestem tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być ciekawa, z chęcią sięgnę po tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mówię nie, ale może kiedyś. Obecnie mam za dużo innych planów czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagadka sprzed lat to zawsze dobry pomysł na fabułę książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej lektury trzymającej w napięciu teraz poszukuję. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrazenie,ze juz wszyscy ja przecYtali tylko nie ja :) kolejny blog z recenzja,a ja jeszcze nie zamowilam tej ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze pisałaś takie krótkie recenzje, a ja dopiero teraz to dostrzegam czy to niedawna zmiana ? Książka nie w moim typie, ale i tak znajdzie zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wybór dla tych, co lubią poczuć dreszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótko, zwięźle i na temat. Lubię Twoje recenzje :D
    https://rilseeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tą ksiązkę się czaję, widziałam ją i mnie bardzo zaintrygowała. Chyba od razu wrzucę ją do koszyka. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie zachwyca mnie ta książka po twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawa historia. Recenzja też jest zachęcająca, więc może po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń