Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 31 lipca 2021

,,Przygoda na kempingu"


 

Wakacje to idealny czas na wyjazdy, spanie pod namiotem, czy kemping. Nie ma się czemu dziwić, że właśnie w takiej wakacyjnej porze ukazał się wakacyjny numer komiksu ,,Gigant poleca Extra".

Pozycja składa się z 14 komiksowych historii, w których dowiadujemy się o wygranej i wyjeździe Kaczora Donalda. Opowiadania są różnej długości i we wszystkich z nich występują nam znane kaczki - bratankowie Donalda, Pluto. Na brak wrażeń na pewno nie można narzekać, tym bardziej, że w tej pozycji jest sporo przydatnych porad. 

Pomiędzy opowiadaniami możemy przeczytać aż 10 porad kempingowych. Dowiemy się między innymi jak przygotować listę biwakową, jak udzielić pierwszej pomocy przy ukąszeniu komarów lub gdy będziemy spędzać za dużo czasu na słońcu. Przeczytamy w jaki sposób samodzielnie zrobić sobie kompas, czy dzięki zainspirowaniu się dowcipami zawartymi w tej pozycji będziemy mogli pośmiać się wspólnie w towarzystwie.

,,Przygoda na kempingu" to wydana w zeszytowym formacie publikacja, licząca 192 strony z komiksowymi opowieściami o różnej długości, przeplatanymi kempingowymi poradami. Idealna lektura na wakacyjny dzień.



Moja ocena: 5/6     

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

 

13 komentarzy:

  1. Takie kempingowe porady to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zbiór do poczytania na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rady zawarte między komisowymi historiami na pewno okażą się pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż uwielbia komiksy o Kaczorze Donaldzie. Swego czasu kupowałam mu te wydania i robiłam niespodzianki. Cieszył się jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komiksy z Kaczorem Donaldem to moja ulubione, dzięki nim wracam do dzieciństwa 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. ten komiks jeszcze przede mną. Już czuję tę nadchodzącą przygodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym zajrzała do tego komiksu, uwolniła część wspomnień z dzieciństwa, pewnie i mąż by się załapał na taką rozrywkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość, że są ciekawe komiksowe historie to jeszcze rady. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię od czasu do czasu sięgać po ciekawe komiksy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę nie mialam pojwcia,ze ten komiks wciaz wychodI :) wspomnienia z dziecinstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W dzieciństwie uwielbiałam komiksy z Kaczorem Donaldem, zresztą tak jak większość mojej klasy ze szkoły podstawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widzę te komiksy, to przed oczami mam swoje dzieciństwo. Mam w domu rodzinnym sporo numerów i kiedyś przekażę je moim wnukom ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani ja, ani moje dzieci, jakoś nie za bardzo lubimy się z Kaczorem Donaldem. Nie wiem czemu, ale zawsze uważałam te żarty za mało śmieszne, a i moim dzieciom bardziej przypadł do gustu np. Asterix i Obelix.

    OdpowiedzUsuń