Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 11 lipca 2021

,,Kulawe konie" Mick Herron



Lubię zapoznać się z ciekawą pozycją sensacyjną, więc z przyjemnością mój wzrok padł na początek nowej serii Micka Herona pt. ,,Kulawe konie". Kulawe konie to po prostu ludzie, którzy zostali zesłani do pracy przy mało znaczących sprawach, bo zawalili jakieś poprzednie. Tym razem mieli jednak się wykazać przy porwaniu pewnego chłopaka. Czy mieli zdążyć na czas? Z przyjemnością zapoznałam się z kolejnymi stronami, lektura była pełna ciekawych zwrotów akcji i fabularnych niespodzianek. Styl autora jest bardzo wciągający, więc od książki nie można było się oderwać. Zapowiadane są dwa kolejne tomy. Mam nadzieję, że nie przyjdzie nam na nie zbyt długo czekać.

Moja ocena: 5/6   

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

13 komentarzy:

  1. Miałam okazję się z nią zapoznać, to naprawdę wciągająca historia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem nie mogę doczekać się spotkania z książką, wyśmienicie się zapowiada, tyle dobrych opinii zbiera. :)

      Usuń
  2. Powieść przypadła mi do gustu i jestem ciekawa odsłon kolejnych tomów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, jakiego rodzaju to powieść?

    OdpowiedzUsuń
  4. Powieść sensacyjna, to coś dla mojego Ślubnego. Polecę mu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Propozycja idealna dla mojej koleżanki. Ona uwielbia takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość wysoka ocena, więc z pewnością warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wyszłam z klimatów sensacyjnych, ale chętnie udam się w kolejne, lubię w nich przebywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta książka zbiera dobre recenzje. Doobrze, że już mam ją na swojej półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jeszcze nie dotarła, ale miło będzie ją przywitać. :)

      Usuń
  9. Niewielka recenzja, bardziej zajawka,ale chętnie przyjże sie tej pozycji

    OdpowiedzUsuń
  10. Sensacja brzmi dobrze! Rozejrze się za tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń