Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 22 lipca 2021

,,Dziewczynka i czarownica" Alicja Kramer



,,Dziewczynka i czarownica" Alicji Kramer to historia, w której przenosimy się do domu złej czarownicy... Jednak czy naprawdę była taka zła?

Nora razem z rodzicami wybrała się na wycieczkę, jednak zgubiła się w lesie. Trafiła do domu pewnej staruszki, która pomogła jej odnaleźć opiekunów i przekazała napój dzięki któremu bohaterka miała wygrać z koleżanką w państwa-miasta. Jak każda przysługa, ta i kolejna także miała mieć swoją cenę.

Publikacja przeznaczona jest dla starszych dzieci, które dobrze radzą sobie z samodzielnym czytaniem lub wysłuchaniem dłuższej opowieści. Nie ma tutaj ilustracji, jednak historia jest na tyle ciekawa, że pozwala bez przeszkód spędzić z nią dłuższy czas. Bardzo ciekawie skonstruowaną postacią jest staruszka, a dodatkowo na uwagę zasługuje także zakończenie tej historii.

,,Dziewczynka i czarownica" Alicji Kramer to historia w stylu Baby-Jagi, jednak zakończenie jest w tej pozycji bardzo pozytywnie. Serdecznie zachęcam Was do sięgnięcia po tę pozycję. 

Moja ocena: 5/6    
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

11 komentarzy:

  1. Historia Baby Jagi jest kedna z moich ulubionych ale prawdziwa legenda. Dlatego tez w ogole nie pasuje mi pozytywne zakończenie, ale w koncu to ksiazka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawiązanie do czarownicy, znanej baśni na pewno jest ciekawym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że książka może być ciekawą przygodą dla młodych czytelników. Moja córka jest jeszcze za mała, ale może kiedyś jej sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz mi się podoba, bo dotyczy magii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję sobie tytuł tej książki na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce, ale zapisuje bo ten tytuł mnie mocno ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie i do tego ta okładka! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ze jest to ksiazka bardzo pozytywna. Myślę że I ja sięgnę po nią. Naprawdę zachecilas mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie historie i często po nie sięgam, więc na pewno się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że mnie samej by się ta książka spodobała. Tematyka mi pasuje! Poszukam z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh, moje wewnętrzne dziecko już zaciera rączki na myśl o lekturze tego tytułu. Lubię dziecięcą literaturę, a Dziewczynka i czarownica kusi mnie dodatkowo magią.

    OdpowiedzUsuń