Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 lipca 2021

,,Dziecięcy kram" Daniel Radziejewski



Czasami przeszłość mimo najlepszych chęci danej osoby nie daje o sobie zapomnieć lub to my nie pozwalamy sobie na odcięcie się od tego co było. Klara Silva chciała dowiedzieć się co stało się z jej zaginionym przed laty ojcem i to miało spowodować się ciąg niekoniecznie dla niej miłych zdarzeń. Na pewno pomysł na fabułę jest ciekawy, nie jest to książka dla dzieci, ale dla osób o raczej silnych nerwach. Czyta się szybko, a umieszczenie akcji poza granicami naszego kraju z pewnością jest dodatkowym atutem. 

 Moja ocena: 5/6    

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

12 komentarzy:

  1. Pomysł na fabułę na pewno jest ciekawy, gdy przeszłość nie daje o sobie zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. po okładce byłam przekonana, że jest to książka dla dzieci, dobrze, że trafiłam na Twoją recenzję, nie mam silnych nerwów i nie lubię się wprowadzać w stan zaniepokojenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo myląca okładka, na pierwszy rzut oka zakwalifikowałam ją do literatury dla dzieci.

      Usuń
  3. jestem naprawdę ciekawa tej historii, muszę po nią sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się zaczytać w takiej pozycji z przeszłością w tle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię thrillerów i w ogóle po nie nie sięgam :) Boję się i już :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to jedna z lepszych książek ostatnich lat. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zwrócę uwagę na książkę, ciekawie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia opisana w tej książce zapowiada się ciekawie. Przy okazji do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa ksiazka i to prawda czesto przeszłość nie daje nam o sobie zapomnieć i wtedy zaczynamy drażyć ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na fabułę dość już mocno eksploatowany, ale mam nadzieję, że w świeży sposób. Mi przypadł do gustu i mam zamiar sięgnąć po książkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś średnio mnni ona zainteresowała , Nie wiem czy po nia sięgnę

    OdpowiedzUsuń