Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 20 czerwca 2021

Kicia Kocia i Nunuś - Idziemy na zakupy!, W co się ubierzemy?

 ,,Kicia Kocia i Nunuś. Idziemy na zakupy!


Nunuś to mniejszy braciszek Kici Koci, więc siostra bardzo się o niego troszczy. W tej części wybrali się razem na zakupy, na których Nunuś zachowywał się bardzo grzecznie i pomocnie. Z przyjemnością zapoznałam się z tą krótką, w całości kartonową publikacją, wydaną z zaokrąglonymi rogami. Tekstu nie ma za wiele, jednak pokazuje, że zakupy można zrobić szybko i bezproblemowo, dodatkowo zachwyca troska Kici Koci o braciszka.






Pozycja idealnie nadaje się na różne pory roku. Na każdej rozkładówce przenosimy się w inne warunki atmosferyczne - mamy tęczę, słońce, deszcz, śnieg, wiatr i burzę. Zawsze możemy przeczytać i odkryć okienko z tym co warto ubrać i zabrać ze sobą w daną pogodę. Pozycja ma 59 otwieranych okienek, jest wydana w całości na kartonowych kartkach z zaokrąglonymi rogami. Ja jestem zachwycona większym formatem i przystępną treścią.



Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


15 komentarzy:

  1. Kicia Kocia robi furorę. Moja Kalinka na pewno będzie czytać te książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że Kicia kocia to bohaterka już niemal kultowa. Dzieci ją uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamusie bardzo sobie chwalą te książeczki, ale my jeszcze nie mieliśmy przyjemności ich czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka lubiła te bajki jak była młodsza, dziś wybieramy coś dla starszych dzieci odpowiednio dobranego do wieku

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy Kicię Kocię, myślę, że to świetnie przemyślane książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicia Kocia to jedna z tych bohaterek, której przygodami można się zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę te kotki jednak w moim domu jeszcze nie gościły książeczki z nimi. Te są bardzo cienawe

    OdpowiedzUsuń
  8. i my mamy kicię kocią, bardzo lubimy tę serię, nawet dzisiaj ją czytałam dzieciakom przed snem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem już targetem, ale ładnie się prezentuje.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto podchwycić jako sprawdzony pomysł na prezent dla najmłodszych miłośników książek. :)

      Usuń
  10. Jestem przekonana, że takie przygody czytelnicze przyciągną spore grono najmłodszych miłosników książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla maluszków to na pewno świetna historyjka. Rodzice małych dzieci z pewnością mają tę książeczkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kicia Kocia jest ulubienicą mojej wnuczki. Mam nawet dobble z Kicią Kocią.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kicia Kocia zdobywa coraz więcej dziecięcych serc i wcale się temu nie dziwię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kicia Kocia to seria książeczkę, które zbiera moja siostrzenica. Jest zadowolona bardzo i co tu dużo mówić pokochała tego kotka ;)

    OdpowiedzUsuń