Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 30 czerwca 2021

,,Dałeś mi siłę" Karolina Wilczyńska



Karolina Wilczyńska napisała już wiele pozycji, zapoznałam się z wszystkimi z nich i w ostatnim czasie mój wybór padł na drugi tom serii pt. ,,Dałeś mi siłę". Główną bohaterką nadal jest malarka, która postanowiła w tej części, że będzie utrzymywała się sama. W parku poznała pewną kobietę w sile wieku, która mogła zostać jej kolejną inspiracją do portretowej kolekcji. Pozycja na pewno nie jest łatwa, biorąc pod uwagę to, co musiała przejść kolejna z modelek. Książka pisana jest na faktach, taka historia mogła się zdarzyć także w naszym otoczeniu. 

Moja ocena: 4/6         

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

12 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii, ale jeśli kiedyś trafi w moje ręce, to dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię historie oparte na faktach,także pewnie byłabym zadowolona z tej lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej książki autorki jeszcze nie czytałam. Chętnie się z nią zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tej autorki kompletnie nie znam, nigdy nie spotkałam się z jej książkami. Ciekawa jestem, przez co musiała przejść ta modelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę nawet autorki, lecz z chęcią wypożyczę aby zapoznać się z powieścią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria jest mi zupełnie obca, ale dobrze że istnieją takie blogi,gdzie można dowiedzieć się o istnieniu takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale może w końcu sięgnę po którąś jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze nie miałam okazji poznać jej twórczości, zatem do nadrobienia. :)

      Usuń
  8. lubię czasami sięgnąć po takie trudniejsze tematy, także może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że ksiażka opisuje prawdziwe wydarzenia z życia wzięte, zastanowię sie nad tą propozycją

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czytać książki, w których odzywają się echa prawdziwych wydarzeń, świadomość o tym pozwala mi lepiej wczuć się w przedstawiane losy bohaterów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam serię o Nataszy tej autorki, q saka chętnie sięgnę po Dałeś mi siłę.

    OdpowiedzUsuń