Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 30 maja 2021

,,Zupa ze Smerfów"

 ,,Zupa ze Smerfów"


Smerfy to już klasyka i o ile do pewnego czasu nie przepadałam za komiksami, za ich sprawą to się zmieniło. Zapraszam Was na najnowszy tom.

Tym razem Smerfy ponownie miały poczuć na karku oddech Gargamela. Zły czarownik postanowił ugotować zupę ze Smerfów, a wszystko to za sprawą tego, że odwiedził go niespodziewany gość - Pasibrzuch. Temu ostatniemu było wszystko jedno, czy zje zupę ze Smerfów, czy z kota, jednak Gargamel za wszelką cenę chciał złapać małe niebieskie stworki.

Ponad połowa publikacji poświęcona jest właśnie tej dość długiej komiksowej historii, z którą można zapoznać się z przyjemnością, bo nie brakuje zaskakujących zwrotów akcji. Następnie autorzy przygotowali kilka scenek z żartami, które są ciekawym dopełnieniem tej pozycji. Smerfy to tacy bohaterowie, o których można czytać przez długi czas.

,,Zupa ze Smerfów" to świetna komiksowa pozycja, którą można czytać bez znajomości innych komiksów ze smerfnej serii.  



Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Oj w dzieciństwie często oglądałam tę bajkę, teraz moje dzieci też czasem. A komiksy to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smerfy to moi ulubieni dziecięcy bohaterowie, bardzo lubię tę serię komiksów z ich udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę świetnie, Smerfy w każdej odsłonie przeżywają ciekawe przygody.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta część jeszcze przed nami, ale już nie mogę się doczekać, bo bardzo lubimy smerfy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam tytuł jest niesamowicie intrygujący i już dla niego warto przeczytać ten komiks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że ten komiks można przeczytać nie znając wcześniejszych z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smerfy to moja ulubiona bajka z dzieciństwa zawsze na nią wyczekiwałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Smerfy to klasyka, chyba każdy je uwielbia - ja na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dziecko tak samo jak ja pokochało smerfy - mi przy okazji przypomina się dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mnie pamięć nie myli o nie pomyliłam sobie dzieł to w przypadku smerfów najpierw był komiks, dopiero później animacja.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń