Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 2 maja 2021

,,Smocza Straż. Mistrz igrzysk tytanów" Brandon Mull



Z przyjemnością zapoznałam się z 5 tomami ,,Baśnioboru". Ucieszyła mnie informacja o powstaniu kolejnych 5. Tym razem mamy do czynienia z 4 częścią ,,Smoczej Straży".

Seth nadal był na etapie, że stracił pamięć i nie pamiętał niczego co wydarzyło się przed pewnymi wydarzeniami w poprzedniej części. Kendra znajdowała się z przyjaciółmi w zupełnie innym miejscu i jej zadaniem była pomoc tym, którzy jej potrzebowali oraz odnalezienie brata. Czy te zadania dało się połączyć? Czy smoki wciąż stanowiły zagrożenie?

Nie sądziłam, że od wydania poprzedniego tomu minął już rok. Miałam wrażenie, jakbym całkiem niedawno zapoznawała się z losami Kendry i Setha. W najnowszym tomie także nie można narzekać na nudę. Akcja początkowo toczy się dwutorowo, poznajemy dalsze losy Kendry naprzemiennie z Sethem.

Na zakończenie, tak jak w poprzednich książkach, oprócz podziękowań pojawiają się także pytania do dyskusji. Bardzo podoba mi się ten zabieg. Dzięki niemu lektura jeszcze bardziej może utkwić w pamięci młodego czytelnika, a dodatkowo wybory bohaterów mogą być różnie odbierane.

,,Smocza Straż. Mistrz igrzysk tytanów" Brandona Mulla to 4 z 5 tomów ,,Smoczej Straży". Z niecierpliwością wyczekuję zwieńczenia serii.

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Wilga

14 komentarzy:

  1. Kusisz tą seria chyba zacznę czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa seria, którą warto się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej serii, ale jeszcze nie udało mi się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te przygody czytelnicze też jeszcze przede mną, chętnie się z nimi zapoznam. :)

      Usuń
  4. Bardzo kusząca seria i chyba nawet wiem, komu ją polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od lat polecane mi są książki tego autora, ale jeszcze na żadna się nie zdecydowałam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym poznać tę serię, moja młodzież jest do niej pozytywnie nastawiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwisko autora jest mi znane, ale jeszcze nic jego autorstwa nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że to takie raczej dla młodszego czytelnika, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ostatnio jakbym cofnęła się w grupie docelowej z gatunku fantastyki i powieści detektywistycznych. ;)

      Usuń
  9. Nie znam jeszcze tego cyklu, ale sporo młodzieży lubi książki tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę doczekać się tej fascynującej, literackiej przygody!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wydaje się być dla młodszego pokolenia. Recenzja ciekawa i zachęca do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń