Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 16 maja 2021

,,Jestem kobietą" Karolina Szaciłło



Nie za często sięgam po typowe poradniki, choć w ciągu ostatnich kilku miesięcy to się nieco zmienia. Postanowiłam dać szansę tej pozycji.

Karolina Szaciłło była mi znana już wcześniej ze swoich kulinarnych pozycji, które wydała z mężem Maciejem. Tym razem do głosu dochodzi podróż w głąb siebie, odkrywanie swojej kobiecości, zaglądanie we własne wnętrze. Do treści typowo relacyjnej napisanej prostym językiem dochodzi mnóstwo zdjęć i zadania do wykonania.

,,Jestem kobietą" Karoliny Szaciłło to pozycja promowana jako poradnik, jednak nie do końca sztampowo trzyma się tego gatunku. To raczej opis przeżyć autorki i jej droga do miejsca, w którym obecnie się znajduje. Przyjemnie spędziłam czas z tą publikacją.

Moja ocena: 5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

10 komentarzy:

  1. Może być ciekawe, jeśli zaczyna się przygodę z byciem panią domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza mi się sięgać po poradniki, choć nie zawsze kieruje się tym, o czym piszą. Aczkolwiek ta pozycja wydaje się ciekawa, więc w wolnej chwili mogłabym się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie poradniki jakoś nie podchodzą, choć czasem dam się na jakiś skusić, aby poznać sposób przedstawienia danego tematu. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie moje klimaty, ale muszę przyznać, że bardzo lubię Twoje recenzje. Krótko i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko sięgam po poradniki i naprawdę nie mam pojęcia, co autorka chce nam doradzić. I co ja mogę ze swojego wnętrza wyciągnąć poza jelitami i wątrobą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, na tą chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto czasem sięgnąć po tego typu książki, ponieważ poznając doświadczenia innych możemy wiele wynieść z nich dla siebie. Bardzo chętnie przeczytam poradnik Pani Karoliny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka już u mnie. Nie miałam jednak jeszcze czasu do niej zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przypadła mi do gustu ta lektura, taki niebanalny zapis klasyfikowany jako poradnik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sądzę, abym spotkała się z książką, klimatycznie raczej nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń