Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

,,Super przypał" Beth Garrod

 ,,Super przypał"


Lubię zagłębić się w ciekawą książkę młodzieżową, jednak tak nie było w tym przypadku.

Główną bohaterką powieści jest nastoletnia Bella, której w życiu przydarzają się naprawdę różne dziwne sytuacje. Dziewczyna opisuje je w pierwszym tomie swoich przygód, który z założenia miał być wciągający i zabawny.

Plusem tej historii jest to, że zapoznałam się z nią szybko. Z racji tego, że mam sięgnąć po drugi tom byłam ciekawa od czego to wszystko się zaczęło. W moim odczuciu publikacja nie jest ani trochę zabawna i nie jestem przekonana, czy przypadnie do gustu nastolatkom.

,,Super przypał" Beth Garrod to powieść, która nic nie wniosła do mojego życia i patrząc na opinie innych nie jestem odosobniona w tej ocenie. 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   

11 komentarzy:

  1. Fantastyke czy przygodowke młodzieżowa chernie,ale tego typu historie omijam bardzo szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, książka, która nic nie wnosi do życia...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jesteś odosobniona w tej ocenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo płytka i bezwartościowa książka. Szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam w planach tej książki póki co.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Nie czytałam też ostatnio nic dla nastolatków, a chyba powinnam. Może kiedyś i po tę książkę sięgnę, żeby wyrobić sobie własne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda, że książka nie wnosi nic do życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli lepiej opuścić tę propozycję czytelniczą i zabrać się za inną. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli szkoda czasu na taką pozycję, lepiej ten czas zainwestować w coś bardziej ambitnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby następna książka okazała się hitem :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo a obstawiałąm raczej młodzieżowe grono czytelnicze, a tu taka niespodzianka. Sam tytuł mógłnby wprowadzić w błąd i do tego okładka, która też jakoś specjalnie nie razi. Osobiście nawet bym po nią nie sięgnęła więc w sumie niczego nie tracę. Kinga

    OdpowiedzUsuń