Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 26 marca 2021

,,Znikając. Opowieść drogi" Marek Raganowicz



,,Znikając. Opowieść drogi" to druga publikacja w dorobku Marka Raganowicza. Autor zdobył Polski Złoty Czekan.

Myślę, że z powodzeniem można uznać, że jest to prawdziwa opowieść drogi. Czyta się ją całkiem sprawnie, jednak nie sposób nie zachwycić się bardzo piękny, wysublimowanym językiem, którym posługuje się autor. Wydarzenia opisane w tej pozycji dotyczą wspinania się na górskie szczyty, a przerywnikami są mini opowieści innych bohaterów.

Jak możemy dowiedzieć się na początku, niektóre fakty i dane personalne zostały zmienione na potrzeby tej książki. Publikacja jest ładnie wydana, prosta, niemalże minimalistyczna okładka sprawia, że jesteśmy ciekawi jej wnętrza, które jest nietuzinkowe.

,,Znikając. Opowieść drogi" Marka Raganowicza to opowieść drogi, która zachwyci lubiących sięgać po tego typu książki.

Moja ocena: 5/6
     
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

13 komentarzy:

  1. Mam już tę książkę i na pewno w najbliższej przyszłości do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko zazdroszczę, po takie książki zawsze chętnie sięgam. :)

      Usuń
  2. To może być bardzo interesująca lektura. Lubię ludzi,którzy mają w życiu pasję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą ciekaw jestem, jaki tytuł miała pierwsza na świecie powieść drogi. Ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Autora zupełnie nie znam, ale fabuła jest dość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zainteresowana tą opowieścią drogi, postaram się mieć ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji czytać, ale opowieść drogi brzmi intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tę książkę, ale mam ochotę się w nią zagłębić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zainteresowaniem sięgnę po książkę, chętnie czytam o tej niezwykłej pasji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam ale jakoś nie przepadam za takimi książkami

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest to mój typ literatury, jednak wiem jak bardzo może być emocjonujący

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się z tą książką i szczerze powiedziawszy nie czuję się nią zainteresowana. Na pewno spodoba się komuś innemu w moim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń