Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 27 marca 2021

Szukaj i znajdź - Kotociaki na tropie i Smerfy na tropie

 

Kotociaki na tropie. Kot-o-ciaki. Szukaj i znajdź


Kotociaki to stosunkowo nowa seria na polskim rynku, jednak jej bohaterowie już cieszą się olbrzymią popularnością. W tej pozycji możemy pobawić się w detektywów i poszukać ukryte przedmioty. Znajdziemy się np. na budowie, u fotografa, w siłowni, piwnicy, na koncercie, czy w pracowni orgiami. Jeśli dziecko będzie chciało poszukać także dodatkowych przedmiotów  to na końcu znajdują się po 3 dodatkowe do każdej rozkładówki.




Smerfy na tropie. Szukaj i znajdź


Smerfy  to ulubieni bohaterowie jeszcze z czasów mojego dzieciństwa. Jestem więc rada, że cały czas cieszą się popularnością. W tej książeczce na każdej rozkładówce do odnalezienia są ukryte przedmioty, a na końcu jeszcze dodatkowe. Znajdziemy się np. w Wiosce Smerfów, w czasie zimy, na boisku, w podwodnym świecie, na imprezie, czy podczas wiosennych porządków.



  Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy    
 
 


12 komentarzy:

  1. Mamy obie książeczki, a także poprzednie z tej serii. Chłopcy (a ja wraz z nimi 🙂) bawią się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smerfy świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje dla dzieci. Podobałyby się moim wnuczkom.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wygląda fajnie, bardzo kolorowe obrazki, dla dzieciaków jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smerfy też uwielbiałam :) Ciekawe propozycje. Pewnie cieszą się sporą popularnością

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie przedstawiłam dzieciakom tej serii, ale myślę, że to będzie hit :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydanie ze Smefami bardziej mnie przekonuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie mam nic tego wydawnictwa jeszcze na półce z dziecięcymi książkami. Ta o kotach jest całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam smerfy od małej dziewczynki. Zawsze podobała mi się ich fabuła i pozytywne podejście, które można przekazać dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfy niekoniecznie, ale kociaki jak najbardziej tak, mam w zasięgu pannicę, które z pewnością się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadania z wyszukiwaniem przedmiotów są niezwykle interesujące.

    OdpowiedzUsuń