Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 1 kwietnia 2021

,,Śledztwa Enoli Holmes. Zagadka wachlarza"

 ,,Śledztwa Enoli Holmes. Zagadka wachlarza"

Miałam przyjemność zapoznać się czterema pierwszymi tomami serii o Enoli. Postanowiłam skusić się też na wersję komiksową czwartego tomu. 

Tym razem Enola miała do rozwiązania sprawę wachlarza. Jego posiadaczką stała się lady Cecily, którą mieliśmy okazję poznać przy sprawie leworęcznej lady. Już od samego początku Enola przeczuwała, że tym razem także będzie musiała jej pomóc.

Warto zapoznawać się z komiksem w kolejności wydawania kolejnych tomów lub ze znajomością wersji książkowej. Jeśli skusimy się typowo na ten tom, będziemy mieli poczucie niedoinformowania. Dla miłośników serii propozycja komiksowa jest jednak idealna.

Tekstu nie ma tutaj za wiele, a tym co zachwyca jest graficzna oprawa książki. Ilustracje są naprawdę przepiękne, do tego dochodzi sztywna oprawa. Całość prezentuje się naprawdę bardzo okazale i doskonale sprawdzi się np. w roli prezentu dla miłośników młodej pani detektyw.

,,Śledztwa Enoli Holmes. Zagadka wachlarza” to przepięknie wydana wersja komiksowa publikacji, którą można poznać także w wersji książkowej.


  Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy    
 
 

13 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii komiksowej, ale rysunki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Chodzi" za mną ta bohaterka, razem z córkami uwielbiamy detektywistyczne zagadki, więc czytanie tej serii to tylko kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wersje komiksowe mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa tej części, poprzednia bardzo przypadła mi go gusty, nie mogę się doczekać aż wezmę ją w swoje ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Historię Enoli chcę polecić bratanicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo sympatyczna i bystra bohaterka, a jej przygody mocno angażują, nie tylko młodziutkich czytelników. :)

      Usuń
  6. no tak tekstu nie ma za wiele ale za to kolorystyka dla oka miłą jest.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam pełne wersje, zatem teraz czas na komiksowe wydanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo czytałam o tym cyklu i myślę, że się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpierw chcę skończyć wersję książek dopiero później wezmę się za komiks.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film o Enoli, z chęcią zapoznam się też z wersją komiksową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba forma wydania, mam nadzieję, że zachęci młodych czytelników do czytania. Ja z pewnością pokażę je moim dzieciaczkom.

    OdpowiedzUsuń