Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 20 lutego 2021

,,Zaczarowane" Natasza Socha



,,Zaczarowane" to najnowsza powieść Nataszy Sochy. Tym razem tematem przewodnim stają się posunięcia oszusta matrymonialnego.

Choć wydaje się, że osoby wykształcone nie dałyby się na to naciągnąć, jest wiele przykładów kobiet, które żyjąc samotnie lub w nieudanych związkach dały się zmanipulować. Oszust matrymonialny tylko na to czekał, wykorzystując ich naiwność, szantażując, grożąc. Z tym do czynienia mają bohaterki najnowszej powieści autorki.

Publikacja nie jest szczególnie obszerna, więc bardzo szybko się z nią zapoznałam. Niektóre postacie są inspirowane prawdziwymi osobami tylko ze zmienionymi danymi. Całość została napisana prostym językiem, jest wciągająca. Akcja w pewnym momencie przyspiesza tempa i byłam ciekawa, czy tajemniczy oszust zostanie złapany.

,,Zaczarowane" Nataszy Sochy to pozycja, która pokazuje, że każdy z nas może dać się oszukać, jednak najważniejsze jest wyciągnięcie z tego wniosków.

 Moja ocena: 5/6
   
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

13 komentarzy:

  1. Mam w planach, gdyż bardzo lubię książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama czytała inne książki autorki, podsunę jej też tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematyka bardzo ciekawa. Chętnie poznam bliżej tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiele kobiet, właśnie w pogoni za szczęściem w miłości, udaje, że nie dostrzega podszeptów intuicji, że coś jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, zupełnie nie czuję magii tego typu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam podobnie, w takich klimatach rzadko się relaksuję, ale chętnie czytam wrażenia innych po spotkaniu z ciepłymi przygodami czytelniczymi. :)

      Usuń
  6. Nie czytałam jej jeszcze, tematyka bardzo na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ciekawy temat, chętnie przeczytam książkę o tego typu tematyce. Może być interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie rozumiem,jak można się dać nabrać na takie numery - ale ja z natury jestem nieufna w stosunku do ludzi i potrzeba dużo czasu,bym komuś uwierzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że dla niektórych kobiet samotność jest szczególnie dotkliwa, zamykają rozum, kiedy dostają możliwość pozbycia się jej.

      Usuń
  9. Przygoda z tą autorką ciągle przede mną. Muszę nadrobić polską literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  10. samą autorkę kojarzę, ale nie miałam okazji jej czytać. temat oszustw matrymonialnych jest niestety bardzo rozległy i można czerpać z niego pomysły litrami

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat jakby nie patrzeć na czasie bardzo. Bardzo duzo słyszy sie o takich akcjach. Okładka mi nie pasuje do tematu, nie wiem czemu. Niesttey autorki nie kojarzę, ale może później nadrobie. Kinga

    OdpowiedzUsuń