Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 6 lutego 2021

,,Kopciuszek i szklany sufit" Laura Lane, Ellen Haun


 

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2021
Format : Książka
Liczba stron: 128
Do kupienia: Albatros

,,Kopciuszek i szklany sufit" Laury Lane i Ellen Haun to dość sarkastyczne spojrzenie na starodawne baśnie w nowej rzeczywistości.

Każdy z nas zna historię Calineczki, Czerwonego Kapturka, czy Roszpunki. Autorki postanowiły jednak pójść krok dalej i ukazać te i inne baśnie w nowej rzeczywistości. Bohaterki walczą o prawa kobiet, nie boją się wrażania swojego zdania i ukazują, że nie zawsze kobieta znaczy gorsza.

Publikacja została bardzo ładnie wydana w sztywnej oprawie. Nie jest zbyt obszerna, jednak czcionka jest dość drobna, a strony błyszczące. Historii jest sporo i wszystkie one są ukazane w nowym świetle.

,,Kopciuszek i szklany sufit" Laury Lane i Ellen Haun to pozycja, która zawiera także kolorowe ilustracje przy każdej nowej historii. Książka sprawdzi się do przeczytania w wolnym czasie, ale nie każdemu ta ironia musi odpowiadać. Wszystkie ukazywane wartości są jednak warte omówienia.

Moja ocena: 5.5/6
  
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej ironii, o której piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również przyciąga to ironiczne spojrzenie, inne niż klasyczny schemat, a to ciekawe. :)

      Usuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką! Będę mieć ją na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak wypadły te retellingi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest faktycznie pięknie wydana, może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa książeczka dla młodej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mnie ta książka ciekawi, coś czuję, że poznam się z nią bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w trakcie lektury tej książki i uważam, że to śweitna lektura! A nowe wersje baśni są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tytuł chętnie podsunę córce pod rozwagę, ale pewnie dopiero po maturze się za niego zabierze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka mi gdzieś mignęła - może rzeczywiście po nią sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tę książkę bardzo chcę przeczytać, wiem też, że spodoba się mojej córce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będe miała tą pozycję na uwadze,bo zapowiada się bardzo ciekawie. Wpisuję na listę do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam zapowiedź tej książki i przyznaję, że mnie zaintrygowała. Temat super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią poznałabym nowe wersje tych dawnych baśni w bardziej unowocześnionym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń