Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 19 stycznia 2021

,,Na luzie" dr Brian King


 

Wydawnictwo: Marginesy
Data wydania: 2021
Format : Książka
Ilość stron: 280
Do kupienia: Gandalf

W tym roku postanowiłam zapoznać się z kilkoma poradnikami. ,,Na luzie" jest jednym z nich.

Ksiązka jest napisana w bardzo przystępny sposób, ale tak naprawdę nic nie wniosła do mojego życia. Autor wspomina m.in. o tym, że stanie w korku bywa nieuzasadnienie stresujące, podobnie jak rzekomy atak niedźwiedzia, który prawdopodobnie nigdy nie nadejdzie.

,,Na luzie" dr Briana Kinga to książka napisana z dużą dawką humoru, nie za bardzo obszerna. Można się  z nią zapoznać w ramach przerywnika, ale dla mnie nie jest to publikacja, której nie można ominąć.

Moja ocena: 3/6
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych poradnikach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytuje poradników, a skoro ten nic nie wniosl do Twojego życia, to mala strata 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. poradniki omijam szerokim łukiem, niestety nie trafiłam jeszcze na dobrze napisany, motywujący tekst

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest czasem poczytać poradniki :) Jak będę miała okazję to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym poradniku, jednak chyba nie skuszę się na jego lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł sugeruje, że to pozycja w sam raz dla mnie, bo mam duże problemy ze stresem, ale nie wiem czy po nią sięgnę...może kiedyś w wolnej chwili? :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro jest to książka bez, której można się odejść, to sobie ją odpuszczę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że książka jest mało ciekawa. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń