Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 3 grudnia 2020

,,Dash i Lily" i ,,12 dni Świąt Dasha i Lily" Rachel Cohn, David Levithan


 

,,Dash i Lily" to pierwszy tom serii. Gdy Lily zostawiała czerwony notes z zagadkami w jednej z dużych księgarni nie spodziewała się, że grę podejmie Dash. Przez bardzo długi czas się nie widzieli, a czerwony notes stał się dla nich sposobem na przekazywanie sobie zagadek i zadań do wykonania.

 ,,12 dni Świąt Dasha i Lily" to kontynuacja serii. W tej części minął rok od wydarzeń z poprzedniej powieści. Dash był z Lily, a wraz z nimi problemy. Dziadek nie najlepiej się czuł z powodu choroby, rodzice ukrywali prawdę w innej sprawie przed Lily. Czy te Święta miały być szczęśliwe?

Oba tomy to bardzo szybkie lektury. Gdy sięgałam po pierwszy z nich nie byłam przekonana, czy to lektura dla mnie i pewnie gdyby dostępny nie był drugi nie skusiłabym się w tym czasie na jego lekturę. Na szczęście dostępna była także kontynuacja, więc w kilka godzin zapoznałam się z obiema pozycjami.

,,Dash i Lily" i ,,12 dni Świąt Dasha i Lily" to seria młodzieżowa, z grudniem w tle, w którym jest miejsce na wiele zagadek, miłość, szczęście. Czytałam lepsze pozycje młodzieżowe, ale ta też plasuje się gdzieś pośrodku.

Moja ocena: 4.5/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone

  

6 komentarzy:

  1. Ja mam zamiar obejrzeć serial Netflixa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie tak coś mi się zdawało, ze widziałam serial o podobnym tytule ;-). Trailer sprawił, że miałam ochotę obejrzeć, a jak wiadomo książka zawsze jest ciekawsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam serial i jestem nim oczarowana. Nie jest to najlepsza produkcja, ale słodka i cukierkowa, a ja tego potrzebowałam. Teraz chcę przeczytać kontynuację, aby dowiedzieć się o dalszych losach bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo możliwe, że skuszę się na ekranizację.

    OdpowiedzUsuń