Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 24 listopada 2020

,,Zostań moim aniołem" Gabriela Gargaś

 


Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 352
Do kupienia: Gandalf

W tym roku jest spory przegląd świątecznych nowości. Pojawiła się także grudniowa powieść Gabrieli Gargaś.

Przegląd bohaterów est naprawdę olbrzymi. Mamy pielęgniarkę, pracującą na OIOM-ie, pewną kobietę w kwiecie wieku, która zajmuje się wnuczkiem, mężczyznę, któremu zdarza się popić, parę narzeczonych, która nie wie, czy tak naprawdę zbliżający się ślub jest tym, czego oczekują od życia i nie tylko.

Ilość postaci może przytłaczać i tak też się dzieje. Do końca powieści nie do końca rozgryzłam wszystkich bohaterów, w jaki sposób są ze sobą powiązani. W powieści jest sporo życiowych mądrości, a postawy kobiet i mężczyzn zasługują na chwilę zadumy.

,,Zostań moim aniołem" Gabrieli Gargaś to pozycja, która mimo wszystko w pewien sposób mnie urzekła i nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6
   
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. W tym roku wyjątkowo nie zapoznawałam się z premierami świątecznymi. Mam na półce tylko dwie i te przeczytam. Niemniej twórczość Gargaś uwielbiam, więc może kiedyś sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię twórczość tej autorki, więc pewnie sięgnę też po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mnie też mogłaby urzec ta książka.

    OdpowiedzUsuń