Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 9 listopada 2020

,,Zakochany Święty Mikołaj" Praca zbiorowa


 


Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 368
Do kupienia: Gandalf

To już szósty świąteczny zbiór wydawnictwa Filia, który ukazał się na polskim rynku. Po raz kolejny opowiadania zostały napisane przez znanych pisarzy i pisarki.

Każde opowiadanie jest inne, jednak wszystkie łączy postać Świętego Mikołaja. Najbardziej do gustu przypadły mi to, w którym mężczyzna chował się w schowku z pewną kobietą oraz bar z Mikołajami. 

Całkiem przyjemnie spędziłam czas z tym zbiorem, jednak, niestety, nie dostarczył mi on większych emocji. Poprzednie, wcześniejsze świąteczne wydania tego wydawnictwa podobały mi się o wiele bardziej.

,,Zakochany Święty Mikołaj" to zbiór siedmiu opowiadań, z którymi można zapoznać się dość sprawnie i tak samo szybko o nich zapomnieć.

Moja ocena: 4/6
  
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone




1 komentarz: