Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 26 listopada 2020

,,Opowiem Ci o zbrodni. Historie prawdziwe" Praca zbiorowa


 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 382
Do kupienia: Gandalf

Stosunkowo często sięgam po zbiory opowiadań. Dwie pierwsze książki z serii ,,Opowiem Ci o zbrodni" tak średnio przypadły mi do gustu, jednak postanowiłam skusić się na trzecią publikację. Jest lepiej.

Opowiadania napisali znamienici polscy pisarze kryminałów. Dwa z nich zostały napisane w duecie. Wszystkie historie wydarzyły się naprawdę, a autorzy wczuli się w postać zabójcy, zastanawiali się, jak to wszystko mogło przebiegać.

Całość nie jest zbytnio obszerna, więc w ekspresowym tempie można zapoznać się z całością, co uważam za spory plus. Dopełnieniem jest program telewizyjny o tym samym tytule.

,,Opowiem Ci o zbrodni. Historie prawdziwe" Praca zbiorowa to w moim odczuciu najlepszy zbiór z tej serii. Cieszę się, że pomimo początkowej niechęci postanowiłam się z nim zapoznać.

Moja ocena: 5/6 
  
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
  

4 komentarze:

  1. Rzadko sięgam po zbiory opowiadań i tym razem także się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze tego zbioru w swojej biblioteczce, ale na pewno go nabędę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A te zbrodnie są takie baaardzo straszne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam akurat tych zbiorów, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń