Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 1 października 2020

,,Ty będziesz następna" Heather Graham


 

 Wydawnictwo: Mira
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 352
Do kupienia: Gandalf

Lubię książki Heather Graham, ale ostatnio zorientowałam się, że dawno żadnej nie czytałam. Teraz postanowiłam to zmienić.

Paczka przyjaciół z dzieciństwa, z których każdy wiedzie już samodzielne życie. Niektórzy byli ze sobą, w małżeństwie, po rozwodzie. Sheila czegoś się obawiała. Gdy Kelsey przyjechała do jej domu nie zastała tam przyjaciółki, z którą nie było kontaktu od tygodnia. Czy udało się ją odnaleźć?

Książka nie wywarła na mnie większego wrażenia, miałam momentami wrażenie, że każdy był z każdym z paczki przyjaciół. Powieść momentami była nużąca, jednak udało mi się z nią zapoznać.

,,Ty będziesz następna" Heather Graham to jedna z dawniejszych książek autorki, która jest całkiem zaskakująca, jeśli chodzi o zniknięcie Sheili.

 Moja ocena: 3/6      

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
 

1 komentarz: