Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 października 2020

,,Skalpel" Judy Melinek ,T.J. Mitchell


 

                                    Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 408
Do kupienia: Gandalf

Odnoszę wrażenie, że miałam względem tej książki zbyt wygórowane oczekiwania i dlatego czuję się zawiedziona.

Jessie Teski była młodą lekarką medycyny sądowej, która całkiem niedawno zmieniła pracę. Na pierwszy rzut miała zająć się przeprowadzeniem sekcji zwłok jednej z denatek. Jessie szybko zrozumiała, że to niekoniecznie musiało być przedawkowanie. Czy udało jej się do tego przekonać przełożonych?

Szumnie zapowiadana powieść sprawiła, że postanowiłam się z nią zapoznać. Nie ukrywam, że wielokrotnie odgadywałam dalszą część fabuły zanim ujawnili ją autorzy. To na pewno spory minus tej publikacji. Dodatkowo jej lektura nie wywarła na mnie zbyt wielkich emocji.

,,Skalpel" to pozycja po której spodziewałam się zbyt wiele i dlatego czuję się zawiedziona tą lekturą.

 Moja ocena: 4/6        

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone  


1 komentarz: