Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 8 października 2020

,,Oszukana" Magdalena Stachula


 

                             Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 368
Do kupienia: Gandalf

Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się z inną książką autorki, która nie do końca przypadła mi do gustu. Postanowiłam jednak dać tej autorce drugą szansę i było już sporo lepiej, ale nie idealnie.

Poznajemy Lenę, która mieszka i jest w związku ze starszym o 20 lat od siebie Niko. Między parą wszystko układa się względnie w porządku, gdyby nie zazdrosna mamusia partnera, która nie przepada za jego nową wybranką. Nikt jednak nie wie, jaką tajemnicę skrywa Lena.

Thriller jest już o wiele lepszy od tego, z którym miałam okazję zapoznać się wcześniej. Akcja jest bardzo żwawa, nie ma czasu na nudę. Wydarzenia z przeszłości mieszają się z teraźniejszością, narratorami jest kilkoro bohaterów, jednocześnie autorka ciągnie kilka wątków, które w końcu się połączą.

,,Oszukana" Magdaleny Stachuli to powieść, której akcja jest świetna, bohaterowie dobrze zbudowani, wiadomo, że wszystko jest ze sobą powiązane, autorka odkrywa tajemnice i nagle... kończy się książka. Jak dla mnie, pod względem fabularnym o wiele za szybko.   

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: