Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 24 października 2020

,,Awers" Praca zbiorowa


 

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 432
Do kupienia: Gandalf

Kilka lat temu na rynku pojawił się ,,Rewers". Teraz przyszedł czas na ,,Awers".

Już z okładki możemy dowiedzieć się, że opowiadania napisało 12 znamienitych autorów kryminałów. Mimo tego, że obawiałam się objętości, bardzo szybko zapoznałam się z całością. Historie są różne objętościowo, więc spokojnie w wolnej chwili można czytać po jednym z opowiadań.

W kilku z nich bardzo mocno uwypuklony został wątek religijny, niektórzy pisarze postawili także na dalsze/pośrednie losy swoich śledczych, co jest ciekawe, jeśli zna się twórczość danego autora.

,,Awers" Praca zbiorowa to opowiadania, które z całą pewnością są zaskakujące, aczkolwiek obawiam się, że na zbyt długo nie zostaną w mojej pamięci. Mimo wszystko, przyjemnie spędziłam czas z tym zbiorem.

Moja ocena: 4.5/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: