Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 sierpnia 2020

,,Wdowa" Fiona Barton

Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania: 2016
Format : Książka
Ilość stron: 454
Do kupienia: Gandalf

W ostatnim czasie postanowiłam zapoznać się także z twórczością Fiony Barton.

Poznajemy małżeństwo, a właściwie już wdowę, z którą praktycznie każda gazeta, stacja telewizyjna chce przeprowadzić wywiad. Nie wiemy początkowo, dlaczego ma być to takie cenne. Na jaw z czasem jednak wychodzą nowe fakty i to zainteresowanie wydaje się jak najbardziej na miejscu.

Z tego, co się zorientowałam, autorka wydała serię, w której spoiwem jest pewna dziennikarka, która pojawia się także w tej części. Pomysł na tę książkę przypadł mi do gustu, ale akcja była nieco za wolna, a fabuła za monotonna.


,,Wdowa" Fiony Barton to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej pisarki, które odbyłam w ostatnim czasie.

Moja ocena: 3/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: